недеља, 5. фебруар 2017.

Uradi sama - šumeće kupke




 Ćaos svima :D i dobrodošli u Sara's secret world.Odlučila sam da započnem serijal pod nazivom 'URADI SAMA' gde ćete moći da naci recepte kako da napravite nešto (kozmetika).Pa,krenimo

Sigurno ste čule za Lush firmu,a samim tim i za bath bombs koje oni imaju u ponudi u raznim bojama,oblicima,mirisima...Naravno,nemamo svi mogućnost da iz inostranstva kupimo ili dobijemo odredjeni proizvod,(u ovom slučaju lush bath bombe) stoga vam danas dolazim sa jednostavnim receptom za handmade šumeće kupke tj. Bath bombs

Sastojci:
- soda bikarbona
- limuntus
- aroma i boja za kolače (ili eterično   ulje)
- silikonski kalupi
- suvo bilje (po zelji)

Mera:
Ja sam koristila dve kesice sode od po 20g i dve kesice limuntusa od po 10g za jednu šumeću kupku veličine mafina

Priprema:
U veću činiju uspite dve kesice sode od po 20g i dve kesice limuntusa od po 10g (uglavnom,trebalo bi da ima duplo više sode od limuntusa).Kašikom dobro pomešajte.Zatim dodajte aromu za kolače i boju (ja sam koristila i aromu i boju u jednom) dodajte 10-ak kapi i dobro pomešajte sa sodom i limuntusom.Dodajte 2 male kašičice suncokretovog ulja (možete i kokosovo,ali je bolje suncokretovo) i takodje dobro pomesajte sa ostalim sastojcima.Dodajte suvo bilje po zelji (lavanda,ruzmarin,majčina dušica,nana...) i opet sve dobro pomesajte.Tekstura bi trebala da bude nalik mokrom pesku.Zatim uzmite silikonski kalup i stavljajte smesu i ono što je jaaako bitno jeste da smesu dooobro pritisnete u kalup.Pritiskajte što jače,jer ako se ne bude dobro stislo,bombica će se raspasti kada je izvadite.Ovo je tačna mera za jednu kupku veličine mafina.Da bi ubrzali proces,bombice u kalupu stavite u frizider na 24h.Nakon jednog dana,lagano pritisnite dno silikonskog kalupa i vaša bombica će lagano izaći napolje.Spremne su za upotrebu!

Igrajte se bojama i mirisima,ja sam radila sa mirisom banane,limuna,vanile,jagode,maline,kajsije...

Reakcija bath bombe kada dodje u kontakt sa vodom će biti kao kada stavite šumeću tabletu u vodu :)

Nadam se da vam se dopao prvi post u serijalu 'URADI SAMA' pišite mi u komentaru utiske i da li ste isprobale ovaj recept,i ukoliko napravite bath bombs po ovom receptu,na instagram
@saras_secret_world_blog mi saljite slike i snimke :D
Ljubim vass <3 

2 коментара:

  1. Zvuči jako primamljivo!!Morati ću isprobati.Postovi su ti za pohvalu s obzirom da si tek otvorila blog.A da dodaš još koju zanimljivu sliku u ovaj post?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Belma!To sam i ja mislila,no mozda bude slika mojih bombica u nekom postu.Hvala sto citas,saljem ti poljubac

      Избриши